Kõige kiirem müügitehing on Äripäeva reklaami müügijuhil Irina Altin-Smirnovil olnud 30 sekundiga, kuid uue kliendi võitmiseks kuluvat aega ei ole ta otseselt mõõtnud.
- Äripäeva reklaami müügijuht Irina Altin-Smirnov Foto: Meeli Küttim
Altin-Smirnov alustab tööpäeva eelkõige e-kirju üle vaadates. Ta vaatab, et kas keegi on vastanud tema reklaamipakkumisele või keegi on saatnud päringu pakkumise saamiseks. „Sealt edasi keskendun eelkõige selle valdkonna klientidele, milline erinumber on järgmisena trükki minemas,“ rääkis Altin-Smirnov enda tööpäeva algusest, kus päevas teeb ta keskmiselt 25 müügikõnet ning umbes 10 pakkumist.
Loe
Äripäeva teemaveebist Bestsales.ee, kui kaua Altin-Smirnov on Äripäeva reklaamiosakonnas töötanud, mis on tema jaoks oluline, mis on tema jaoks tüütud tegevused ning millised on olnud kõige edukamad reklaamiprojektid.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.