• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 14.10.14, 13:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäeva reklaami müügijuht: 30 sekundit tehinguni

Kõige kiirem müügitehing on Äripäeva reklaami müügijuhil Irina Altin-Smirnovil olnud 30 sekundiga, kuid uue kliendi võitmiseks kuluvat aega ei ole ta otseselt mõõtnud.
Äripäeva reklaami müügijuht Irina Altin-Smirnov
  • Äripäeva reklaami müügijuht Irina Altin-Smirnov Foto: Meeli Küttim
Altin-Smirnov alustab tööpäeva eelkõige e-kirju üle vaadates. Ta vaatab, et kas keegi on vastanud tema reklaamipakkumisele või keegi on saatnud päringu pakkumise saamiseks. „Sealt edasi keskendun eelkõige selle valdkonna klientidele, milline erinumber on järgmisena trükki minemas,“ rääkis Altin-Smirnov enda tööpäeva algusest, kus päevas teeb ta keskmiselt 25 müügikõnet ning umbes 10 pakkumist.
Loe Äripäeva teemaveebist Bestsales.ee, kui kaua Altin-Smirnov on Äripäeva reklaamiosakonnas töötanud, mis on tema jaoks oluline, mis on tema jaoks tüütud tegevused ning millised on olnud kõige edukamad reklaamiprojektid.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele