Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kõige kiirem müügitehing on Äripäeva reklaami müügijuhil Irina Altin-Smirnovil olnud 30 sekundiga, kuid uue kliendi võitmiseks kuluvat aega ei ole ta otseselt mõõtnud.
Altin-Smirnov alustab tööpäeva eelkõige e-kirju üle vaadates. Ta vaatab, et kas keegi on vastanud tema reklaamipakkumisele või keegi on saatnud päringu pakkumise saamiseks. „Sealt edasi keskendun eelkõige selle valdkonna klientidele, milline erinumber on järgmisena trükki minemas,“ rääkis Altin-Smirnov enda tööpäeva algusest, kus päevas teeb ta keskmiselt 25 müügikõnet ning umbes 10 pakkumist.
Loe Äripäeva teemaveebist Bestsales.ee, kui kaua Altin-Smirnov on Äripäeva reklaamiosakonnas töötanud, mis on tema jaoks oluline, mis on tema jaoks tüütud tegevused ning millised on olnud kõige edukamad reklaamiprojektid.
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.